Svinkallt!

Hej alla sötisar där ute!
har precis ridit jopper, svinkallt säger jag bara. Det regnade och blåste som in i ... men sen slutade det regna och då blåste det på mina redan iskalla ben så de blev ännu kallare. Inte okej!
Därför funderar jag på att ta ett varmt bubblebad nu och kolla på nån bra film. Nej, skit, vi har matteläxa, fast jag gjorde det mesta på lektionen så jag kanske hinner ta ett bad ändå :)
Nu hoppade min kattunge Torres upp i min famn och biter på mina byxor, han är nog hungrig stackarn, haha. Torres och Lillan är mina små pälsväskor x') haha.  Shit, Torres spinner ashögt! i natt hoppade han upp i min säng och spann högt som fan så där tog min skönhetssömn slut, inte konstigt att jag såg ut som ett troll imorse...
Nu ska jag skynda mej att göra klart matten så jag hinner bada, jag uppdaterar nog inte mer ikväll, puss




Kommentarer
Postat av: Emmy

svar: jaaa han är skitsöt :D

2009-10-01 @ 09:43:22
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

SJUKT :D

2009-10-02 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0