shopping! (y)

hejhopp
idag har jag varit på en mysig shoppingtur med mamma och mormor!
Köpte en hel del:

.
Ser lite udda ut på bilden.. haha, i alla fall, Gina tricot.

Gina tricot där med, de är mörkare irl.
j
mascara, maybeline, Åhlens =)

PLUS ett par svarta jeanstights från vero moda, och en tröja från MQ, har ALDRIG handlat där förut, mamma bara: kan vi inte gå in där, och jag: jaja.... typ uttråkad, så hittade jag en jättefin rosa tröja.
Nu sitter de andra och kollar på fotboll, och jag sitter här och bloggar, som jag suger på, för jag orkar aldrig skriva, haha, jag är lat.
Jag fyller år om exakt 26 dagar för er som vill veta, skriv upp!
vi hörs, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh, den mascaran är skit bra! Jag har en fast den är nästan slut så jag måste köpa en ny.. hihi :)

2009-09-05 @ 23:35:36
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: lisa

ja, den e asbraaa :D

2009-09-06 @ 12:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0