14

Hejj!
Nu var det otroligt länge sen sist, blir aldrig av att jag bloggar. För väl försöka bättra mej men det skriver jag ju i alla mina inläg så, haha.
Nu är det bara 4 dagar kvar till my BIIRTHDAYY! 14 år blir man, grattis till mej själv =) Jag ska vara duktig och baka rulltårta, det godaste som finns förutom moster Ullas glasstårta, hihi! och så ni vet, så har jag en ny mobil PÅ LÖRDAG!

I fredags hade bästa klassen 8c ett disco för de yngre. Gick grymt bra ju!

Imorgon börjar konfirmationen, jippiie..., vem vet det kanske blir kul.. kul att träffa nästan alla från förra klassen iallafall :)
Nu har vi engelska, vikarie, då kan man ju slappa lite!
Längtar till skolkatalogen kommer ju, vill veta hur jag ser ut, haha!
Ja, men nu måste jag nog plugga lite iallafall!



Bilden är tagen av moa nån gång i somras!

puss

Kommentarer
Postat av: emmy

jag tycker att du ska börja bloggar lite oftare lilla söta lisa :D

2009-09-28 @ 14:33:00
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det är på gång nu, sötare emmy :D två inlägg idag, applåder ;)

2009-09-28 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0