Liseberg!

Hej!

YES nu är det bestämt! Vi ska till Liseberg på söndag, jippie! :D Då ska jag banne mej åka uppswinget fastän jag inte vågar, haha. Gasten kanske jag går också, den är sjukt rolig ju! Enda minuset är att jag missar programridningen med laget för Anne Persson, men men... Det är ju sista dagen Liseberg har öppet så man får ju passa på.
Idag ska jag rida lektion, vi måste ladda innan sista elit-omgången i borås, då är det fei inledande som gäller, läskigt.. Jag har aldrig ridit det... så nu blir det hårdträning.
Nu ska vi snart ha svenska, JIPPIE -.-  Sen ska jag kanske till Gekås och köpa hårspännen, alla mina är borta. Haha!

Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: Emmy

uppswinget är skit skoj :D åk den! OCH HÖJDSKRÄCKEN :D:D /Emmy JuliaG och du måste gå gasten /ellen as kul!

2009-10-08 @ 09:19:05
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Uppswinget verkar läskig, men rolig, höjdskräcken VÄGRAR JAG ÅKA, BAJS PÅ ER :D Gasten är ASKUL JA :D

2009-10-08 @ 09:40:25
Postat av: Julia gustafsson

JAG ÄLSKAR DOMM :D

2009-10-08 @ 09:48:46
Postat av: lovisa

fegis ;P Ha så kul!

2009-10-08 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0