Honda FCX Clarity

Hej.
Nu har vi SO och jag har nyss skrivit om Honda FCX Clarity, en ny elbil som bara släpper ut vatten ur avgasröret. låter ju bra, men den finns bara till uthyrning, och det är bara speciella personer som får låna den, så tyvärr Lisa, nu fick din familj inte vara någon miljövän iallafall.

Niceee ju!

Nu är det mat, sen är det slöjd, och sen LOV <3
På söndag ska jag köpa nya skor. Jag vet inte riktigt vad för några, kanske uggs, kanske converse, eller några helt andra, får se vad jag hittar ;)
Sen på torsdag blir det stockholm, med mamma, tjejkusinerna, mormor och mostrarna, + kanske mammas kusin också! Ska bli riktigt roligt! Sen ska jag kanske sova med bella på lovet, skojskoj!

Converse?                                                    

eller skorna som alla kändisar har? ;)

Nu ska jag kolla runt lite, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0