Gonatt!

Hej!
Nu är det den elfte oktober. För en halvtimma sen var det den tionde. Det är ganska knäppt egentligen. Nu har mammas och pappas gäster åkt hem, sara åkte hem härifrån vid halv 10, så sen dess har jag bara varit inne på msn och kollat lite på tv. Nu ska jag snart sova, för imorgon (eller ja, idag) så ska jag ju till Liseberg, jippie ! Mysigt ska det bli. Liseberg är verkligen den bästa nöjesparken som finns! På väg upp till göteborg får jag ta och plugga till NO-provet på onsdag. Usch, syror och baser och sån skit...
nu ska jag sova så jag orkar åka många karuseller imorgon ;)
puss )

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va fin blogg :D <3

2009-10-11 @ 12:12:07
Postat av: Julia gustafsson

sötnos :D

2009-10-11 @ 17:28:10
Postat av: Lisa

julia gjorde den :)



DU ÄR JULIA :D

2009-10-13 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0