tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten

jag kom på en sak.
JULEN ÄR DET BÄSTA PÅ HELA ÅRET!
förlåt om jag psykar er med min galna julkänsla, men det är helt sjukt, det känns som det är typ december! det är de ju snart i och för sej. jag längtar i alla fall. Julmusik, glögg, pepparkakor, julavslutning, kalle anka, granen allt det där.  mysigt som tusan!
nu har jag till och med gjort en ny playlist på spotify, gissa vad den heter? JUL såklart :D

god jul i förskott på er alla ;) haha.


söt bild ju.

Kommentarer
Postat av: Matilda M :D

Jag saknar julen också så mycket! Men du glömde ju det viktigaste PRESENTERA JU XD haha jag skoja <3

2009-11-11 @ 16:08:18
URL: http://smultrooonet.devote.se
Postat av: Lisa

Hahahahah ;)

2009-11-12 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0