The Notebook

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering i några dagar, men jag har varken haft tid, ork eller lust.
Idag var mamma och hälsade på i skolan, "jippie"... nä men det gick väl bra, förutom i matsalen, då gjorde hon bort mej lite... berättar inte detaljer, haha!
Har nyss kommit hem, och har sjukt ont i huvudet, så funderar på att lägga mej i soffan och kolla på "The notebook". Sen blir det väl rida antar jag. Det känns inte så kul just nu, men det beror väl på vädret, plus att denna veckan är sjukt mycket plugg..
Hjälp! hahah, min katt hoppar upp på datan för han vill ligga i min famn, så det är inte så lätt att skriva. Haha, han är för söt:)


mosad katt!

bloggar nog mer ikväll, svejs på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0