Svinsprutan är ond!

Hej hopp

Bella har nyss åkt hem, hon har sovit här! :D Jag är trött som tusan, jag vaknade kl 7 i morse och kunde inte somna om för jag har fått feber av den förbannade grissprutan.
Vi tog den igår i skolan, inte kul, jag höll på att svimma efteråt för att man hade spänt sig så mycket innan, och det var flera andra som också mådde dåligt. Själva sprutan kändes knappt. uschh, detta är riktigt tråkigt, hör hkrk's jubileumsfest är i kväll, och jag skulle gått dit och träffat en massa roligt folk, men jag tror inte jag kan gå :(

Nu sitter jag och pg:ar på farmville, haha. har inte så mycket att göra som ni förstår, men ska nog kolla film snart. Eller sova. om det går, det gör sjukt ont i min arm.



Okej, inte exakt denna (kunde inte hitta bild) men ungefär en sån här kjol skulle jag haft på mej i kväll... den kommer från monki.


puss

Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

sv: HAR DU INTE SETT DET FÖRRÄN NU ?!?! xD

HAHHAHA, nu känner min blogg sig dissad -.-

HAHAHHA, ;D <3

2009-11-14 @ 11:51:40
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: julia pehrson

jävla sprut -.- jag mår skit !

2009-11-14 @ 12:23:24
Postat av: Anonym

fan med , feber = inte okej



jag mår piss. ont i huvudet , armen är inte som den ska vara och mår illa . det posetiva aä att jag har ingen feber idag , men igår. <3

2009-11-14 @ 14:13:16
Postat av: Lisa

Sara: förlåt :'( ja har inte kollat på någon blogg på ett tag, om man kan skylla på det :$ Hahah :D<3



Julia: ja, asså, det är verkligen inte okej :(



Någon som glömt skriva sitt namn: Usch nej, inte okej, armen är helt störd :o jag har inte mått illa iaf (a) <3

KRYA PÅ ER ALLA!

2009-11-15 @ 11:07:50
URL: http://liianfian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0