Super mario (y)

Hejeee
Sitter och pg:ar super mario med jesper, sjukt roligt. Jesper måste lyssna på heal the world för att klara en viss bana, haha x)
i morgon=skola igen, känns mest minus, förutom hemkunskap, hihi.
jag vill ha december nu, helt klart den mysigaste månaden på hela året! tända ljus och julmusik och allt sånt, helt underbart. och chokladkalender får man inte glömma (a) jag har alltid minst två stycken hehe.
JIPPIE! jesper klarade nyss den svåååååra banan så vi kom till en ny borg, JIPPIE :D
nu är jag trött.. men ändå inte. så jag ska kanske sova, haha.
puss på er alla SWEEETIES ;D

+   = niceee ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

du älskar hemkunskap bara för att du är med mig där, jag vet lisa :D

2009-11-08 @ 22:14:51
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

okejdå emmy, jag erkänner :$ hahah ;D

2009-11-10 @ 10:05:14
URL: http://liianfian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0