Reklamering (stavas det så? hihi)

jag tycker att alla ska besöka  http://saranorrhede.blogg.se/ (sorry, jag är ute och vet ej hur man länkar :$), för den är rikitigt braig, och den drivs av min TTN sara norrhede :D♥ Hennes blogg är en fotoblogg, och hon skriver också om sin vardag, och i nästan varje inlägg lägger hon in en fiiinfin bild som hon själv har tagit! så alla som läser detta ska besöka, och helst prenumerera på den!
Och som grädde på moset har Sara mycket skills på att göra bloggdesigner ;d
så besööök (men glöm inte min blogg, hihi)

PUSS PÅ DET!



Denna härliga höstbild (på mej (a)) är tagen av bästaste sara! ♥

I love this pic, även denna tagen av sara!

Ja ni fattar grejen, hon äger, så besök hennes blogg NUUU! :D

Kommentarer
Postat av: Sara - [Personlig fotoblogg]

höhö , besök mig (y)



Tack TTNbästiiiiiisshLissaaaaa ;D <33

2009-11-15 @ 13:14:09
URL: http://saranorrhede.blogg.se/
Postat av: Lisa

VARSE BÄSTA TTNSARAAAA :D<3

2009-11-16 @ 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0