Pannkakor

kom precis in från stallet, och har suttit och kollat lite efter New Moon-biljetter nu. Jag och Frida ska gå, får se om det blir på fredag eller när det blir. Längtar i alla fall så sjuuukt mycket :D
nu ska jag äta pannkakor, supergott, jag älskar pannkakor, verkligen! Sen ska jag plugga, eftersom det inte blev något av det innan... Sen får jag väl se vad jag hittar på. :)
Carro klippte Jopper igår, så nu är han typ grå, haha, jättegulligt. Han blev mycket finare nu med, och man ser hur rund och fin han har blivit, och så har han byggt på lite mer muskler också, det gillas! Våran första tävling nästa helg, gissa om jag är nervös! men vi får väl hoppas att det går bra :)
tänkte köra en dagens, har aldrig gjort det förr, så här kommer den:

Dagens humör: Sådäeer.
Dagens borde: Pluggapluggaplugga
Dagens frisyr: utsläppt,
Dagens klädsel: Jeans, trekvartsärmad tröja, sjal
Dagens materiella vill ha: Gossip Girl säsong 2!
Dagens längtan: New moon, och Amanda <3
Dagens beroende: Lypsyl (a)
Dagens tråkigaste: regnnn
Dagens personer: klassen
Dagens roliga: Pannkakor :D
Dagens låt: typ... La La Land-Demi Lovato

Nä, nu ska jag gå och proppa i mig pannkakor, hörs kanske sen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du svarade typ på mitt andra inlägg på min aja. Så nu gör jag samma x) Okej. Får jg låna av dej och se? Vad handlar det mo <3

2009-11-18 @ 19:15:39
URL: http://tbella.blogg.se/
Postat av: Bella

Mitt namn kom inte med :O hahahh men glömde tjockis. Får man smaka? :D

2009-11-18 @ 19:16:44
URL: http://tbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0