my life sucks without you..

Heej
Sitter i Gamma och väntar på bussen. tråååk.
Fick veta idag att vi inte ska ta grissprutan förrän på fredag, Fuck it. då blir jag kanske sjuk till Lördag, och på lördag är det ju hkrk-festen, and i don't want to miss that partyy. plus att det är ju alltid gött att vara hemma från skolan ;)
vädret är bajs, blåsigt och svinkallt. snart haglar det väl. Nu ska jag sluta klaga och bli lite glad!
men det finns typ inget glatt just nu, våran vikarie fick damp idag för att Julia frågade om det var ett p eller ett b som hon hade skrivit på tavlan, hon bara: ska ni börja klaga på min handstil nu också? , man ba herreguuuud. dum i huvudet.
November och slutet på oktober suger. Jag längtar till julen, har värsta julkänslan, har börjat lyssna på julmusik och allt, jättemyyysigt.

Bloggar mer i kväll förhoppningsvis, puss



,

Kommentarer
Postat av: Emmy

sötis lisa

2009-11-11 @ 15:28:44
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

neeej emmy är sööt!

2009-11-11 @ 15:32:13
URL: http://liianfian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0