känner mig sjukt nere.

Godmorgon alla.
Jag känner mej sjukt ledsen, vill bara gråta. Finns några anledningar: Mår skit av sprutan, missade festen igår, sen fick jag tårar i ögonen för att mammi berättade om alla som saknade mej igår :') det var i och för sej glädjetårar, haha. Sen fyller min kusin år, det är bra, grattis johanna :D men jag orkar verkligen inte gå på kalas. Sen orkar jag inte rida, men jag tror jag måste skritta i alla fall. plus att jag bara är för jävla trött. Och allt detta är den förbannade sprutans fel.

Kom nyss hem från mormor och morfar, sov där eftersom jag inte kunde gå på festen. Var i kyrkan också, det tråkigaste som finns, man ska gå femton gånger och jag har bara gått tre... vad tror dom om oss egentligen, tror dom att vi tycker det är kul?? i så fall är dom dumma i huvet. :D

bloggar mer sen, hejsvejs.


bild lånad från google, stackars unge :(

Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

jag mår inte heller bra av sprutan just nu. har feber.

2009-11-15 @ 13:59:20
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0