imorgon!

Hejhopp
förlåt för dålig uppdatering denna helgen, men har inte hunnit.
Har precis ätit en massa "potatis i ugnen", haha, en asgod maträtt som mammi gör. Har också hunnit putsa joppers sadel och träns (vilket behövdes ska jag säga er!) och kollade samtidigt på Twiligth, :D måste ju värma upp lite inför NEW MOOOOOOON!!!!!!!!!!!!! JAG LÄNGTAR SOM FASEN! Har du sett den? kommentera vad du tyckte.
New moon imorgon, jag dör.

nu sitter jag och spelar Café world, detta underbara gulliga spel :D


bild från igår, när bästa Amanda var här ♥ det var riktigt roligt, mycket snack att ta igen.

nu ska jag kolla 95 inlägg på bloglovin, wish me luck.


Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

Den är den bästa filmen jag har sett i hela mitt liv. :D

2009-11-22 @ 21:31:02
URL: http://emmyss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0