Franskaprooov.



Bara för att jag har lärt mej hur man lägger in youtube-saker nu :D lite efter, jag vet. Idol ikväll, erik den bästa! ♥


Sitter i bibilioteket och ska egentligen ha läsning, men det ville inte jag, haha. så jag bestämde mej för att blogga lite istället.
Några sitter och kolla på Twilight, Robert Pattinson är fan en av de snyggaste varelserna på hela jorden :o Alicia och jag fick en liten dregelattack innan.
New moon om tre dagar, kan inte vänta! får bara hoppas på att man kommer in, hehe.
Hade prov innan, det gick nog ganska okej hoppas jag, jag skrev på allting i alla fall.'

nu ska jag joina Twilight-gänget,

puss

Kommentarer
Postat av: Emmy Söderberg

dom har ändrat det till 11års gräns nu!!!!!!!!!!!!! :D

2009-11-20 @ 14:33:22
URL: http://emmysoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0