en stjärna, den faller från himlen den blå

Jag såg en stjärna falla, det var i natt när alla sov.
Jag tror jag önskade att du va nära
För en minut brann den, en sekund sen försvann den, var det bara jag som såg?


Jag såg faktiskt en stjärna falla igår. Ni får inte veta vad jag önskade mej, hehe ;) fast kanske att ni får veta det imorgon kväll.
Har just pg:at café world, yey. Snart ska jag ut och rida, sen ska jag till jopper och rida, och även bada och knoppa och fixa med honom, för IMORGON gäller det!
ikväll ska jag nog bara ladda inför imorgon, ska kolla mitt nya hårnät och pärlorna som jag köpte i stockholm, så jag kan använda det imorgon. Mormor och morfar skulle tydligen komma på middag också :)
nu måste jag byta om, jag bloggar nog mer ikväll!
puuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0