tävling, final div 1.<3

Tjabba

Dagen började med att jag gick upp klockan 8. Och så gick jag ut och packade in grejer i bilen. Sen började jag göra iordning tridosen, <3. Lite efter 10 kom Carro och Fille, så hjälpte dom mej å knoppa klart, för jag var lite seg, hehe ^^ Sen åkte vi vid tio i elva. När vi kom fram så gick vi och anmälde och sen kollade vi lite på några som red. Sen lastade vi ut och red fram. Ganska bra att ha två "hästskötare" med sej, haha,♥. Banan var pissvåt och lerig.. och tung.. Så det var lite jobbigt, och jag var sjukt nervös, så jag var nog ganska blek, haha. Sen var det min tur att rida och i ridhuset luktade det cirkus, hur mysigt som helst.. *not*. Aja, det gick iallafall ganska bra, banan var som sagt tung och han blev lite låg och tung i slutet, men jag fick 62,11 % och jag var nöjd. Fast Fille trodde jag skulle få typ 69 ^^ haha lite fel eller så... men domaren var lite konstig, Det var typ ingen som fick mellan 64% och 67%, det var över eller under det.. haha. Ja, sen var det iallafall vänta hela eftermiddagen.. Men vi slutade 4a. Och sammanlagt 3a, så då blev det pris. Vi hade glömt flaggan, så jag fick vara flagga, fråga mej inte hur vi gjorde, HAHHA!!
Det var iallfall ganska flummigt, Emma och Matilda bar mej i kungastol, och Carran gick jämte, haha! Mitt under prisutdelningen sa jag: Tänk så fiser jag nu.. HAHAH.
Jag slutade trea i den andra klassen och jag trodde att det bara var två placerade. Men tydligen inte, för dom ropade upp mej i högtalarna också, så då blev jag placerad iallafall :D Man fick välja bland priser som låg på ett bord och jag valde ett hårnät som var jättefint (haha, sorry Angelica ;) ) Lite stolt var jag allt, jag och Trido var faktiskt enda B-ponny ekipaget!!
Sen åkte vi hem, och släppte ut Trido, han var lite cp..^^ Sen åkte vi till Jopper för vi skulle mocka men då hade Annicka eller nån redan gjort det, tack :D Sen åkte vi hem och så satt jag och läste lite, sen åt vi pizza, och sen gick vi ut och gav hästarna mat, och nu sitter jag här.. Nu har jag kramp i fingrarna,
Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Juliaa

Heja lisa hon är bäst hon är den som vinner mest, heja heja heja ! <3

2009-05-09 @ 22:39:14
URL: http://jjuulliiaahh.blogg.se/
Postat av: Liianfian

haha Juliaa<3 :D

2009-05-15 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0