Sjuk.. Uttråkad.. Segt.. Ja ni fattar ;)

Hejsan *host* *snörvel*
Ja, jag är sjuk.. fast jag har bara ont i huvet, så fejkade host och snörvel där.. ;)
haha. Jag sitter i soffan och har extremt långtråkigt. Jag är för sjuk för att göra nåt och för frisk för att sova, blä.. Jag kan bara sova mitt på dagen om jag har typ jättehög feber.. Eftersom vi inte har trådlöst bredband (vi ska däremot skaffa det, de har jag bestämt!) så måste jag gå och koppla in internetsladden, ta upp några sidor, och gå tillbaka till soffan. Just nu sysselsätter jag mej genom att läsa bloggar.. Och Harry Potter ^^ Har läst typ 150 sidor på en timma, ni fattar att jag har tråkigt..
Usch, nyss när jag skulle resa mej upp så höll jag på att ramla ihop igen, haha.
Sitter och väntar på att reprisen av Extreme Home Makeover ska börja, OM TVÅ TIMMAR!! -.- Kollade på reprisen av top model 6 innan, det är sånna program man kollar på när man är sjuk, typ SuperNanny ;) När jag hade influensan i vintras kollade jag på massa repriser av hur många program som helst; Top Model, Project Runaway, Hells Kitchen, Extreme Home Makeover, Dr House, SuperNanny, Ophra Winfreys Show.. haha..
 Men det värsta "sjukprogrammet" som finns är ju TVINS!! Hur tråkig reklam som helst som håller på typ hela dagen, och så upprepar dom allting hela tiden, dom gör reklam för samma produkt i EN KVART!!!!! Blä säger jag bara.
Typ alla har ju "dagens outfit" på sin blogg, så jag tänkte ha det bara idag:
En jättestor T-shirt som det står HKRK Div 1 på...
Rufsigt hår.
Jättestor filt
nerbäddad i soffan
Haha jag vågar inte lägga upp någon bild, vill inte riskera att nån får hjärtattack,
Jag är så dålig på att komma på något att skriva om, min blogg är nog inte så rolig.. ^^
Haha, Ursäkta min fula min ^^
Ja, detta får räcka för denna gången.
Puss på er alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0