Ny data..

Oj vad väskan känns lätt idag.. Just det, vi har fått nya datorer!! haha, riktigt snygga faktiskt :D
yes, jag är glad, det är jag! Bara typ åtta skoldagar kvar, sen rullar det iväg mot Eskilstuna och SM! ♥ Vi har bokat hotell nu, inne i eskilstuna, tar fem minuter att köra till ridanläggningen, och Trido! Egentligen skulle vi bott på ett hotell som ligger precis jämte ridanläggningen men det var fullbokat.. Men vi ska bada ändå bella ;)
Nu har vi SO och får göra vad vi vill som vanligt.. det kan faktiskt vara lite tjatigt ibland men det är ju soft.
Jag vil ha sommar, och lov.
Idag ska jag hoppa av vid Jopper och så kommer mamma dit, så ska jag rida på terrängbanan. Sen ska vi hem och så har jag lovat att hänga med på brorsans fotbollsträning.. Sen ska jag rida tridosen, skritta i skogen. Sen är det nog in och duscha och kolla lite på tv och SOVAA. Jag är sjukt trött.
Jag vet, alla har typ dagens outfit, men det är roligt tycker jag, men ni får ingen outfit från idag för jag har tråkiga kläder idag, men ni får en från när vi va hos våra grannar i fredags!
jJag vet inte va jag gör med min hand, ignorera den x)
Fredagens Outfit:
Ljusa Cheap Monday jeans från Weekday
Linne från JC
Jacka från Only ( tror jag ;) )

yes, nu ska jag inte skriva mer, hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Bella <3

SM SKA BLI BEST! <3 Besök min bloggg!

2009-05-26 @ 09:39:10
URL: http://beeelllaaatoovveek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0