Vart tog sommaren vägen?

Hej!
Sommarvärme, strand, sol, 25 ° i skuggan, glass. Allt det där är SOMMAR för mej. Nu har det ju varit underbart väder lördag-tisdag. Men idag när man vaknade så var det grått blåsigt och kallt, brr... Jag vill inte ha aprilväder, jag vill ha sommar. 
Skolan är slapp, och snart har vi SO, då vi ska kolla på film. 
vi får rösta:

1. A walk to remember

2. The notebook (dagboken)

3. Wallander-Hämnden.

Vad tycker ni? Alla verkar bra! Kommentera!
Igår när jag red Jopper så var ena hörnet i ridhuset så himla farligt.. -.-  Fast bara i ena varvet..! Typiskt hästar.
Idag är det träning för Carro kvart i 4 med Tridobusen! 
Oj nu får jag sluta för nu vill Saga ha tillbaka sin data, hihi!
Hej på er ♥ 
Mille

Kommentarer
Postat av: Bella <3

Du är sötast! <3 Haahaha sommar! <3

2009-06-04 @ 09:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0