framme!

tjena
yey, trådlöst internet finns på hotellet! :D ja.. nu är vi framme.I Eskilstuna. SM 2009! Tog 7 timmar att åka hit, ganska långtråkigt men jag läste och kollade på Råttatouille (stavning?). Trido tyckte också det var tråkigt, han lyckade få ut bomullen som han hade i öronen HELA TIDEN -.- haha, ja han får ju skylla sej själv om det dundrar mycket då.
Vi kom fram till slut i alla fall. Bella hjälpte mej att göra iordning i boxen, hihi. Jag red Tridosen en liten runda, och red lite på banan. Jag är asförkyld så det är ganska jobbigt...:/
Sen var det invigning, och jag och en tjej till var tvugna att gå FÖRST I HELA LEDET med en "flagga" som det stod B-ponny på, och så gick alla b-ponny ryttare efter oss. Sen kom två c-ponny ryttare med deras flagga osv. så vi gick FÖRST och det var fullpackat på läktaren.. heheh.. Sen hade dom nån eldshow som var ashäftig men läskig, dom var galna med eld, och sprang med facklor asnära oss. haha. Sen skulle alla få en påse med minnesplakett och lite överaskningar. men vet ni vad det låg i påsen? Grillkorvar! o.0 Jag höll på att skratta ihjäl mej, vad vill dom med det? x')
Sen åkte vi till hotellet och så skulle vi gå och köpa pizza. Jag mådde asdåligt (typ febrig).. men nu mår jag lite bättre i allafall!
Ni får mer uppdatering imon, pussåkram.

Kommentarer
Postat av: Beeeeeeelllllllllllllllllaaaaaaaaaa

Ni va seeeggggaa dit. x) Grattis till SM. Länge sen man bloggade nu x) Ha det bra hoppppaaasss imon! :DDD <3 Haha

2009-06-30 @ 13:59:35
URL: http://beeelllaaatoovveek.blogg.se/
Postat av: Bella

Du är seg på atttt blogga visste du det eller??

Jag tror inte det! :O Jg tkr du får börja nu. Sluta vara lat och börja blogga x) Lång kommentar! x) X)))))))))))))) hahhahahahhahahahahahah Beesssöööökkk mmiiiinnn bbllloooggggggg!

2009-07-17 @ 09:48:48
URL: http://beeelllaaatoovveek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0