Gooodiskris??

Hej Hopp!
Sitter här och gör engelskaläxa... boooring. 
Nu är jag äntligen frisk, och det är skola som gäller imon. Ganska skönt faktiskt, man blir trött på att ligga och glo på tv hela dagen..
Nu har jag inte ridit på nästan en vecka, imorgon är det nog en vecka sen, så det är väl också dags imorgon. Haha, häromdan så såg jag Trido när han gick i hagen, så jag knackade på fönstret. Han kollade upp , och sen kollade han påmej en stund, sen slängde han till med huvet och travade iväg, han var väl sur för att jag inte hade hälsat på honom på några dar xD Har typ bara varit utanför dörren 3 gånger sen i tisdags kväll!!
Jag Läääängtar till första tävlingen!! :D Men ännu mer längtar jag till den 15 februari, för då drar jag till Lindvallen :D Haha!! Det är ganska lustigt, men jag har aldrig åkt skidor för.. ;) så det gör ju det hela ÄNNU roligare!! jag får bara tacka kusinerna för att det var dom som drog med mamma och pappa på att vi skulle hänga med dom i år ;)
Tiden går så himla fort, det känns som det inte var längesen skolan började efter sommarlovet.. Eller om man tänker på alla tävlingar från förra året, tex. division 1, så känns det som typ igår!!
Jag har inte ätit godis på mer än två veckor, jag känner mej stolt!! Eller jo, jag gjorde en tabbe.. det var i fredagskväll, så hade vi varit ute och släckt hos hästarna, så kom jag in, och bara som en gammal vana så stack jag ner en hand i godisskålen och stoppa in en chokladbit i munnen!! Sen när jag tuggade så kom jag på; HELVETE, JAG HAR GODISFÖRBUD!!!! xD Mamma förlät mej och gav mej en till chans *puh*!
Nä, nu måste jag plugga franska innan 90210 börjar :)
P.S. Jag vet!! Jag har ingen proffsig blogg men jag suger på redigerargrejer... det viktigaste är ju faktiskt texten, haha xD D.S.
Hopp Hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0