Skola -.-

HejPåEr!

Idag.. är det skola igen -.- Sitter nu i datasalen och har håltimma! Börjar gympan klockan 11!
Alla sitter och äter godis, och jag har godisförbud!!!  Det luktar jättemycket godis :S  AHHHHH JAG VILL HA GODIS!! Funderar på att bara ha godisförbud på veckorna, men att jag får äta på helgerna! Vad tycker ni?? ;) 
Bea hälsar! xD Alicia sitter och spelar With Every bit of me HELA TIDEN OCH DEN ÄR DÅLIG!! XD
Min mobil stängs snart av för den är uladdad. Om jag inte svarar på nåt sms så vet ni varför!
Idag ska vi städa ut julen, ganska skönt! För Nellie (vår katt) typ är helt galen i granen och hon välter nästan den! Så typ springer hon som en raket genom hela huset x)
Jaja, nu orkar jag inte skriva mer, Hejdå på er, KramKram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0