:)

HejPåEr :D 

Jag har kommit på att jag har otur på gympan i skolan!! I fredags hade vi redskapsbrännboll och då skulle jag krypa under en sån här balansbom. Då slog jag i ryggen jättehårt i den så jag skrapade upp den (alltså bara ett litet sår, inte hela ryggen x) ) Och lite innan jullovet så hade vi innebandy på gympan och då fick jag en innebandyklubba på fingret så jag spräckte nageln... Och typ i oktober eller nåt sånt så skallade en annan mej.. Å allt detta hände på en termin (eller ja, det med ryggen hände på första dagen av andra terminen..) x)
Dagen bestod av att åka till klitterbadet med kusinerna :) jag lärde mej faktiskt att dyka på riktigt! Fast sen skulle jag vara lite duktig och göra en volt men då fick jag värsta ryggplasket x)
Imon är det skola som vanligt.. och vi går länge :S 
Nä nu ska jag äta!
Hej Hopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0