Ny design :D

HejjHopp!

Vill börja med att tack Sara för den nya fiiiina designen :D TAAACK!! (kolla hennes blogg, tiarasara.blogg.se)
Nu har vi SO.. Det är väl kanske inte det roligaste. Men ikväll är det i alla fall 90210!! Jag råder alla som inte kollar på det, GÖR DET!! Det är bäääääst!
Och imorgon... babababaaaaaa... Fyller Saga fjortis! Så då ska vi hem till henne efter skolan, skojjigt! Och ni kan inte gissa vad jag har köpt till henne, hehe....
I lördags var det ju som alla vet första deltävlingen i melodifestivalen. Och, ja, man kan ju säga så här, hela familjen satt och blundade när Caroline af Ugglas sjöng... Min mamma älskade Scotts, men den låten kunde jag typ utantill efter att ha hört den två gånger. Petra Mede verkade ganska nervös, men det kan man ju förstå, de nya reglerna är helt konstiga..
Lovisa älskar Måns Zelmerlöw, och hon kan inte vänta till nästa vecka när han är med!
Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0