Malmö!

HejHopp!
Idag är det torsdag, tråkigt, tycker säkert många, men för mej är det som en fredag! För imorgon bär det av till Malmö på musikal, Jesus Christ Superstar, med mamma, Ulla, Johanna och Lotta! Så imorgon på morgonen klockan 7.17 går tåget, vi ska bo på hotel, lyxigt!! Kan inte sluta längta till hotellfrukosten, haha, jag är ett matvrak! Jag har börjat äta jättemycket på sista tiden, hungrig hela tiden, det skrämmer mej..! Tänk så blir jag matberoende.. Haha, nä, men nu får vi vara lite seriösa här, va!
Nu sitter vi här i skolan och har datautbildning, och Bella är jättehungrig, vill hon att jag ska skriva! Saga är frisk igen, jippie!!
Hejjtjollahopp, nu ska jag dra! :*

Kommentarer
Postat av: Loovisa

Ojj, Lizzie, du kommer bli en lite tjockis om du fortsätter på det sättet! ;D

2009-02-26 @ 09:24:39
Postat av: Bella :)

Ha det gött:) Vi ses på tävlingen tror jag!! Du kommer att få 70% och vinnnnna! (Y) Lycka tilllll Lisa. hoppppas vi ses! :) Kommer att sakna deej när du är borta!! :'( <3

2009-02-26 @ 09:25:10
URL: http://beeelllaaatoovveek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0