Jag borde skämmas!

HejHopp!

fyyy på mej! Jag har inte bloggat på jättelänge!! Jag måste verkligen skärpa mej om jag vill ha en blogg, för (som Lovisa sa till mej) jag har ingen blogg. Inte om jag inte skriver nästan varje dag. Men nu ska det bli ändring på detta, det lovar jag!
Något som jag hatar, det är att skolan börjar så himla tidigt på morgonen. Alla lärare säger till en: "Koncentrera dej nu", eller "skärp dej nu". Men det är faktiskt inte så himla lätt att vara helt koncentrerad när man har gått upp klockan 6 på morgonen!
Jag tror att alla elever skulle prestera bättre i skolan om vi började lite senare, halv 10 kanske. Och speciellt tonåringar, för det är jobbigare att gå upp tidigt på morgonen ju äldre man blir. Mindre barn studsar upp på morgonen, och min lillebror vill ibland bli väckt kvart över 6 (när jag går upp) fastän han kan sova till i alla fall kvart över 7! DET är orättvist!
Nu blev det lite tråkig text kanske? Får ta och byta ämne :)
Idag red jag för IngaMaj! Det gick jättebra, Trido var hur lösgjord som helst! Och nu laddar vi inför lördag, då det är tävling i Dagstorp! jag ska rida lätt a:p1, vi får väl se hur det går..*host* Nä, jag skojade bara, det ska nog gå bra! :)
I alla fall, nu ska jag jobba med SO:n, och sen kolla på "Du är vad du äter".
Så, Hejdå på er!
P.S. Om någon vill lyssna på musik, men inte vet vad man ska lyssna på, lyssna på Pokerface!! Den är bäst! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0