matteprov.

hej!

Jag har verkligen jävligt mycket att göra med läxor:

• Göra klart no-filmen

• Göra bokrecenssion i Svenska

• Göra bokrecenssion i Engelska

• Läsa en till engelska bok innan nästa torsdag, plus göra redovisning på den

• Plugga till svenska-provet som är på tisdag

• Plugga till matteprovet som är på onsdag


Sen har jag också mycket att göra på dagarna:

Idag-onsdag: Rida båda hästarna

Torsdag: Rida båda hästarna, träna den ena

Fredag: till ge-kås och handla julklappar, rida en häst (tror jag)

Lördag: rida båda hästarna, sen kanske till Alicia och sova där :)

Söndag: Hem från Alicia, rida båda hästarna, till kyrkan på kvällen och sjunga.

som ni märker, väldigt mycket.
Nu har vi mattegenomgång och jag orkar inte lyssna, inte bella heller ;)
Så vi sitter och funderar på vad vi måste göra istället.
vissa e lite sega ^^
jag mår illa för jag drack varm oboy med grädde, så jag ska kräkas i beas eskimåmössa.

meddelar när jag raderar denna bloggen, då får ni följa min nya, som jaginte har fixat än ;)

hörs senare!


sagas påni er soet
texten på jackan är RESPEKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0